Szertelen Gerjedelem

Az, hogy mi van előttünk, vagy mögöttünk, eltörpül amellett, ami (még) bennünk van!

HTML

aszir

Download Opera, the fastest and most secure browser

További oldalaim

Watch videos at Vodpod.

PR videóim

Friss topikok

2009.06.03. 09:53 kaposlogisztika

Illendő bemutatkoznom, hátha valakit érdekel...

Nevem: Keller Gábor

Állapotom: 28 év házasság után  - kettő felnőtt korú fiam van - másfél éve elváltam és jelenleg együtt élek az új párommal.

Képzettség:

  • belkereskedelmi áruforgalmi és gazdálkodási munka
  • pénzügyi közgazdász/ logisztikai szakirány/
  • orosz felsőfok, angol alapfok

 

Végzettség: egyetem

Szakmai tapasztalat:

Főiskolai és egyetemi képzés keretében a társadalomtudományokból (közgazdaságtan, pszichológia, pedagógia, szociológia) szereztem alap műveltséget. Behatóan foglalkoztam elsősorban a közgazdaságtan ágazati gazdaságtanai közül a kereskedelmi gazdaságtannal és a közlekedés gazdaságtannal. A funkcionális gazdaságtanok körébe tartozó tervezést, statisztikát, számvitelt és pénzügyet, pedig nem csak tanultam, hanem gyakorlatban is sikeresen alkalmaztam. 

Készség szinten sajátítottam el az anyagi- és technikai eszközökkel történő gazdálkodást, a személyi állomány és haditechnikai eszközök ellátásának tervezését, szervezését, a végrehajtás irányítását, segítő ellenőrzését.

Kommunikációs készségemet és a különböző tréningeken elsajátított értékesítés technikákat eredményesen tudtam alkalmazni a gyakorlatban. A kapcsolatépítés során mindig az ügyfélcentrikus munkavégzésre helyeztem a hangsúlyt.

 

Szakmai életút:

  • 1978-2001 Magyar Honvédség
  • 2001-2004 különböző munkakörök a civil életbe beilleszkedés céljából
  • 2005-

    Az MLBKT-MLE Tanúsított Logisztikai Szakértőjeként: city/városi logisztika alternatív megoldásai-, térségi logisztikafejlesztési koncepció-, innovatív marketingkutatási programtervek kidolgozása, pályázati projektek szakértése, publikációk megjelentetése logisztikai szakmai lapoknak.
    További részletek: itt

    Egyéb készségek:

    PC ismeretek, DOS, Windows, Word, Excel, Power- point, Internet, Honlapszerkesztés HTML-ben.

    Piac-, közvélemény-kutatás, témamenedzselés, programkoordinálás, szárazföldi szállítást segítő tevékenység, adatfeldolgozás, oktatási, nevelési, módszertani tanácsadás, szakmai tervezés, szakértés, iskolaredszeren kívüli tanulmányi verseny, tanfolyam szervezése, egyéb oktatás szakkör keretében, egyéb tanfolyami oktatás.

     

    Ja! Amit a blog múltamról tudni érdemes. Eddig kizárólag angol nyelven publikáltam, rengeteg helyen jelen vagyok a neten, mint például: 

     

    A sok-sok közösségi portált, aminek tagja vagyok, talán ez az oldal mutatja be leginkább: www.dandyid.org/id/kaposlogisztika

    de szinte lehetetlen ezeket itt mind felsorolni, egyet azért kiemelnék, ahol is ún. microblogolhatok: twitter.com/kaposlogisztika

     

    sőt, ha rám akarsz keresni a neten, akkor kb 15000 találati erdményt fogok mutatni ezzel a nicknévvel: kaposlogisztika.

     

    Saját videóim:


    Honlapom, angol és magyar nyelvű Blogjaim:



    Ha Csiripelni akarnál velem:

    Saját csoportom oldala:


      

     


    Néhány példa azokból a közösségekből, amiknek tagja vagyok:

    web2class internetes munkák otthon Twitter marketing SQIP info

     

 

Szólj hozzá!

Címkék: fontos extra kaposlogisztika city logisztika városi logisztika térségi logisztika city logistics logisztikai szakértés logisztikai tanácsadás mle dél dunántúli szervezete logisztikai szolgáltatás tanúsitott logisztikai szakértő keller gábor



Music Player web

A bejegyzés trackback címe:

https://kaposlogisztika.blog.hu/api/trackback/id/tr691160705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása