Szertelen Gerjedelem

Az, hogy mi van előttünk, vagy mögöttünk, eltörpül amellett, ami (még) bennünk van!

HTML

aszir

Download Opera, the fastest and most secure browser

További oldalaim

Watch videos at Vodpod.

PR videóim

Friss topikok

2013.09.09. 07:56 kaposlogisztika

Star World Stage Döntő győzese: Aszir!

Véget ért a Star World Stage online dalverseny: lehetek büszke magamra? Persze nélkületek ezt az eredményt nem érhettem volna el! Köszönöm szépen mindenkinek, aki szavazott és/vagy lájkolta a dalaimat!

Nélkületek nem lehettem volna első helyezett!

 

döntő eredménye kicsi.jpg

 StarWorldStage I. Verseny - DÍJAK, Nyeremények:

1. Helyezett: Saját maxi CD

Saját maxi CD elkészítése és kiadása. Stúdiómunka és maxi lemez elkészítése, amely 3 dal teljes felvételét foglalja magába. Maximum 10 óra időtartamot foglal magába a stúdió. Továbbá a Maxi lemez legyártása, nyomása, és nyomdai munkája. Az elkészült CD-ből 20 darab lenyomatot kap a versenyző.

maxi1200.png

1 komment

Címkék: érdekes zene online fontos karaoke abszolút tehetsegkutatas sztar enekles aszir


A bejegyzés trackback címe:

https://kaposlogisztika.blog.hu/api/trackback/id/tr545501480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaposlogisztika · http://kaposlogisztika.blog.hu/ 2013.09.13. 10:44:36

Szóval és nem "tetvel", közel 1 hét eltelt, s érdeklődtem a helyezésemmel ill. első díjjal kapcsolatban: küldtem emailt, válasz semmi, majd telefonáltam, üzenetrögzítős választ kaptam, majd küldtem SMS-t, azt válaszolták, hogy még nem ért véget a verseny, erre skypeon bejelöltem a főszervezőt, hogy nem SMS-ben üzengessünk, de eddig még nem igazolt vissza. Amit írtam nekik, idézem: "Kedves Noémi! ne vegye tolakodásnak, de abból gondoltam, hogy vége a versenynek, mivel az oldalon ez olvasható: "Ez a verseny jelenleg nincs folyamatban" ! Másfelől jól látható módon mutatja, ki kapta a legtöbb szavazatot ill. kinek volt a legnézettebb a videója...stb. Mindössze csak ezért bátorkodtam érdeklődni, közel egy hét elteltével.
Egy korábban meghirdetett dalversennyel is megjártam már, "Null Sík Dalverseny" néven futott, ahol erre a versenydalomra én kaptam a legtöbb lájkot: www.youtube.com/watch?v=7JGOI1w5Yiw ennek ellenére mégsem engem hidettek ki győztesnek, hanem - idézek a zsűri döntéshozatalából: "...Most ide fogjuk írni az általunk kiválasztott dal címét és előadóját, akit győztesnek szokás nevezni, de ez ne jelentse azt, hogy a többiek vesztesek... akik kevesebbek lennének bármiben is. Nem ragoznánk tovább, mert aki figyelmesen elolvasta mindazt, ami fentebb leírásra került, érteni fogja a lényeget.

A mi választásunk: AWS – Világposztolás ..." Szóval erről egyelőre ennyit!
süti beállítások módosítása