Szertelen Gerjedelem

Az, hogy mi van előttünk, vagy mögöttünk, eltörpül amellett, ami (még) bennünk van!

HTML

aszir

Download Opera, the fastest and most secure browser

További oldalaim

Watch videos at Vodpod.

PR videóim

Friss topikok

2010.02.26. 08:24 kaposlogisztika

Ingyenes tanulmány az elektronikus direkt marketingről

Segítség a kkv-knak

Elsősorban a kis és közepes cégek eligazodását könnyíti az a díjmentesen letölthető összefoglaló, amelyet a Maxima online direktmarketing-rendszer szakemberei készítettek az elektronikus direkt marketing szabályainak változásáról.

A módosított reklámtörvény már 2008 szeptemberében életbe lépett, azonban még mindig sok cég számára okoz fejtörést. A szabályozás ugyanis nemcsak a direkt marketingre szakosodott szolgáltatókra, hanem minden vállalatra vonatkozik, így a kisebb cégeknek is ügyelniük kell a speciális előírások betartására. A rendelkezés például meghatározza, hogy a vállalkozásoknak milyen csatornákon keresztül és hogyan kell a feliratkozóktól hozzájárulást kérni saját adatbázisuk felépítése során. A törvény ráadásul a hozzájárulás meglétét visszamenőleg is megköveteli.
"A költséghatékonyság és a rugalmasság miatt sok kis cég elsősorban online marketing eszközöket alkalmaz kommunikációja során. Az elektronikus hírlevelek például kiváló csatornát jelentenek az ügyfélkapcsolatok ápolására, vagy az akciók kommunikálására. Ugyanakkor a mostani szabályozás áttekintése még a szakemberek számára sem mindig egyszerű feladat. Így jött az ötlet, hogy a törvénnyel kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdésekről összefoglalót készítsünk"- magyarázza az elektronikus direkt marketing szabályozásáról készült anyag összeállításának hátterét Fialka Krisztina, a Maxima online direktmarketing-rendszer vezetője.

A hozzájárulástól a kiküldésig

Az összefoglaló többek között bemutatja a szabályozás főbb pontjait. Részletesen leírja például, hogy miben különbözik a címzettek kezelése cégek illetve magánszemélyek esetén, milyen csatornákon lehet szabályosan hozzájárulást gyűjteni, mit kell tartalmaznia a hozzájáruló nyilatkozatnak, illetve hogyan kell a leiratkozásokat kezelni. Az anyag emellett a kiküldés szabályozására is kitér, valamint sorra veszi az esetleges szabálysértés jogi és egyéb következményeit.

Az anyag összeállításában Fialka Krisztina mellett Kulcsár Zoltán adatvédelmi szakértő, a Privacy Policy Online Services (PPOS) vezetője is részt vett. A lista a Maximát üzemeltető Hírek Média honlapjáról tölthető le.

Forrás: www.hirekmedia.hu

Szólj hozzá!

Címkék: marketing érdekes ingyen fontos felfedezés bizalom üzletépítés kaposlogisztika blogblogja üzletikapcsolatok



Music Player web

A bejegyzés trackback címe:

https://kaposlogisztika.blog.hu/api/trackback/id/tr681791439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.