Szertelen Gerjedelem

Az, hogy mi van előttünk, vagy mögöttünk, eltörpül amellett, ami (még) bennünk van!

HTML

aszir

Download Opera, the fastest and most secure browser

További oldalaim

Watch videos at Vodpod.

PR videóim

Friss topikok

2009.07.20. 16:36 kaposlogisztika

5-ös vagyok? A fene tudta eddig, de most már húzzam ki magam?

Számom a numerológiában az 5, de mit is jelent ez? Na nézzük:

karakterem:

Vibrációim az "5" számot idézik. Életelemem a szabadság. Olyan vagyok, mint egy macska, amely arra csavarog, amerre csak akar. Aktív, aggódó, türelmetlen vagyok. Az életem olyan, mint egy körhinta, az élet soha sem áll meg. Akkor lehetek sikeres, ha mások is dolgoznak mellettem. Lefáraszt, ha visszafognak a munkahelyemen. Szívesen fedezek fel meghódítatlan területeket, érzéseket, szívesen találkozok új emberekkel. Könnyen beilleszkedem és alkalmazkodom a helyzethez. Gyorsan megértem, mire van másoknak szüksége – ezért vagyok sokat az érdeklődés középpontjában. A változatosság kedvéért nem pazarolom tovább az időmet, és nem leszek a szokásaim rabja!

számegyezés:

Kitűnően megértetem magam, a többi 5-ös számúval. Szimpatikusak lehetnek a 4-es és 8-as számmal rendelkezők. Ha sokat vagyunk együtt, akkor a 6-os számúakkal is összecsiszolódhatok.

nekem való foglalkozások:

 Javasolt tevékenységi kör: reklám, tőzsde, utazás, sport, játékok, trükkök, reklámipar, tudós, elemző, idegen-nyelv, aeronautika (tudományág, amely a repülő eszközöket a fizika törvényeinek engedelmeskedő tárgyakként írja le), vasút, autóbusz, hajózás. Pozíció: szociális munkás, eladó, detektív, alvó ügynök, felfedező, futár, nehézgépjármű vezető, színész, feltaláló, vezető, képviselő, ügyvéd, szerkesztő, szónok, színház-kritikus, újságíró, író, politikus, metafizikus, modellező, tanácsadó, utazó, cégvezető, bíró, vallási munkás, tanár, pszihológus.

Kell ennél több nekem? Ha Te is kedves olvasóm az 5-ös számot viseled, úgy kérlek ne rejtsd véka alá mondandódat, legyen az bármilyen kíméletlen számomra.

Uff - én beszéltem!

Szólj hozzá!

Címkék: érdekes numerológia újdonság felfedezés karakter foglalkozások kaposlogisztika keller gábor számegyezés



Music Player web

A bejegyzés trackback címe:

https://kaposlogisztika.blog.hu/api/trackback/id/tr1001256922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása